Fartfylld helg

I fredags så hämtade jag upp mamma efter jobbet. Vi käkade middag tillsammans hemma hos oss. Blev pommes och kött fast både mamma o jag åt snitzel. 😁
Väldigt trevligt! 
Sen fikade vi och såg på dobido samtidigt som vi pratade. Så vi kanske såg ca hälften av programmet. Men vad gör väl det? Vi mös iallafall. 😊
(null)
På lördags morgonen så bar det iväg till gekås med Lina o Tina. 
Det var små regn hela vägen men tjejerna körde suveränt så det var lugnt. Vi blev chockade när vi kom fram😵😵
Kön var otroligt lång. Vagnarna var helt slut överallt. Folk stoppade de som kom ur affären och fråga efter deras vagn. Jag har aldrig varit med om det förut och då har vi ändå varit flitiga besökare i många år. 
Vi fick tillslut tag på en vagn. Tack Tina för den insatsen😁 och efter 70 min var vi inne i affären. 
Vi körde på och fick med det vi skulle ha och var ut efter 2,5 Tim ca. 
(null)
Vi var hemma vid 21 tiden på kvällen och då hade vi också lämnat Tina i Tyresö. En rolig, härlig och mysig resa med underbara Lina o Tina. 💞
I morse så strejkade min rygg pga gårdagens stillasittande. Men men bara att mjuka upp och sätta igång den så går det nästan som vanligt efter ett tag. 
Lina, Jesper, Jocke o jag var till handen för att kolla byxor till killarna. De hittade varsitt par som satt bra. Efter så åkte vi till mamma och fikade. 
(null)

(null) (null)

(null)
Lina jäklades så jag jäklas tillbaka 😜
Jag fick paket av Emma i fredags😁 en tidig julklapp!!! 
(null)
Hon sa att jag får öppna det när jag vill, bara det är innan 1/12 😄😄
(null)
En adventskalender från body shop!! 
Whoop whoop!! Värsta lyxen. 
I morgon blir det jobb igen! 😃
Pontus jobbar dag så det blir tidigt vi åker iväg i morgon. Får se om det är någon snö eller inte då. Spännande. 
Efter jobbet hämtar vi morsan så hon kan käka lite chiliconcarne tillsammans med oss. Måndagsmys alltså 😍
Nu ska de små blå vilas så de är pigga till alla barn i morgon. Fast det är nog mest öronen som behöver vilas om jag tänker efter. 😄😄
Kram å hej. 

1 Jessica R:

skriven

Låter som en kanonhelg! Ha en mysig måndag med morsan ❤😘

Svar: 😊
♥♥♥♥♥♥

Kommentera här: