Helg 💞

Igår så var vi på Långbro värdshus tillsammans med Thomas jobb. Vi åt julbord som var otroligt gott. Blev tillochmed förda till bordet av ägaren/kocken Fredrik (kommer inte ihåg efternamnet). Han är flitigt med i TV4 och jag tror han varit domare till kockarnas kamp. All personal var väldigt trevliga och glada 😊
(null)

(null) (null)

(null)
Vi var inte där så länge. Åkte hem vid åtta tiden. Då vi båda var väldigt trötta efter denna kämpiga vecka så var det skönt att komma hem och umgås med barnen en stund innan läggdags. 
(null)

(null)

(null)
Fräscht och inbjudande var det verkligen. Mycket olika lax och sill rätter. Även mycket kallskuret. Både jag o Thomas tyckte om allt vi tog medan några på hans jobb var kräsna. 
(null)
Min dessert tallrik!!!! Jag gillar de små munsbitarna 😁
(null)
Självklart var även toaletten pyntad med smällkaramell 😃🌟
Det var en trevlig och god kväll!! 
Fick även lite julstämning då de dekorerat så fint både ute och inne. 
Idag ska jag på bio med Lina. Men först en massa tvätt att fixa och förstås väcka resten av gänget för frukost. Min mage skriker då jag varit uppe i över en timme redan. 😖

Kommentera här: