Så kom söndagen

Dagen har varit lite seg. Förkylningen sitter fortfarande i och det känns 🤧
Klockan flyttades ju tillbaka i natt. Så nu har vi sk normaltid. Men i kroppen och knoppen så har jag fortfarande sommartid 😁
Lär ju kännas i morgon bitti om inte tidigare. Hoppas jag kan somna skapligt iallafall. 
Herregud vad jag deppar. Nu räcker det!!! 
(null)
Jag har sytt sonens jobbar byxor. De hade gått sönder i midjan, sömmen lossnat. Hade tänkt låna syrrans symaskin men kom aldrig dit 😵 så det blev till att st för hand. Gick bra men det håller inte lika bra som med maskin. Sonen skulle fått byxor från jobbet men de hade inga inne. Så han får vänta. Samtidigt så är han inte den personen som tjatar utan han väntar snällt på sin tur. Jag har sagt till honom att ändå tjata. Om han inte haft några egna jobb-byxor som e svarta. Hur hade de gjort då, frågade jag honom. Men han ryckte bara på axlarna. 😳 Jaja. Det e hans problem 😁
(null)

(null)
Nu sitter jag och myser alldeles själv i soffan. De håriga monstren är ju med mig förstås. 
Har precis ätit macka med ägg och skagenröra. 😊
(null)
Kollar lite på tv och tar det lugnt. 
I morgon är det höstlov för de två yngsta. Så de har det lugnt och skönt. Jag får se hur lugnt vi får det på jobbet. Hur många barn som dyker upp och vad vi ska hitta på 😃
På fredag ska vi iallafall ha halloween fest hos brorsan. Får se hur många vi blir 😀😀
Jag tror inte jag hinner klä ut mig eller sminka mig då jag slutar 16:30 och vi ska vara där vid 18. Men det spelar inte så stor roll eftersom det viktiga är att vi träffas och umgås. 😍
(null)

(null)
Den här utstyrseln var det några år sen jag hade på halloween. Men som sagt. Har inte tid i år. 🎃👻
Kram kram 
1 Big Sis:

skriven

Håller med dig gällande förkylning och hosta, vill verkligen bli av med de NUUU!!
Annars så är ni välkomna o sy lite hos mig <3
Ser fram emot att ses imorgon och på halloween fredag... Hoppas på bra väder i veckan och mycket energi <3
Puss o kram

Svar: 😍
♥♥♥♥♥♥

2 Jessica R:

skriven

Ja både du och Anette har varit sjuka en hel del... Dags för vitaminer och mindre stress kanske 😘 Syns i morgon ❤❤❤

Svar: 😁äter d-vitamin varje dag! Tycker inte jag stressar men kroppen kanske tycker annat. 😘
♥♥♥♥♥♥

Kommentera här: