Tankarna flyger

Nu är det lördag kväll och jag känner mig inte helt pigg o glad. Tankarna flyger åt alla håll och kanter på samma gång. Det är inget speciellt som hänt eller så men det känns ändå inte bra. Så blir det ibland. 😥
Idag harjag tänkt på vad JAG vill göra. Vad tycker jag om och vad vill jag? 
Inte speciellt lätt att svara på. Jag som fortfarande inte vet vad jag vill eller tycker om. Oftast görs saker pga andra tycker om det eller vill göra just det. 
När jag har "tid över" så blir det ju att fixa med något hemma som jag inte hunnit med. 
I morgon blir jag tex själv då barnen ska på bio, maken åker till Norge och sonen skjutsar. Jonas är fortfarande i Göteborg och kommer inte hem förrän sent i morgon kväll. 
Men vad ska jag hitta på för kul då i några timmar???? 
Det är ju på eftermiddagen så jag kan inte ligga kvar i sängen precis. 😛
Barnen tyckte jag skulle med på bio men det är inte en film för mig. 
Äh, vilka jäkla i-lands problem!!! Blir irriterad på mig själv. Både för att jag inte vet vad jag vill och för att skit samma. Det blir som det blir ändå.  (null)

(null)
I fredags blev det lite godis iallafall. Thomas kom hem från skinnskatteberg i fredags och ville ha lite godis efter maten så då blev det en tur till godisbolaget. Vi var verkligen inte ensamma där en lönings-fredag😊😆😆😆

Kommentera här: