Å fan

Jag somnade! 

Lina o jag såg en grej på tv:n. En rolig och inspirerande föreläsning. Men jag blev så jäkla trött. Orkade inte hålla ögonen uppe. Så Lina ledsnade på mig och stängde av. Jag orkade inte höra annat än somna. 
Inte kul alls. 
Det känns som kroppen inte är helt hundra. Jag har inte gjort något speciellt ansträngande idag. 

Det här var gårdagskvällen. 

Jag bad Pontus ta en bild. Haha inte en enda bild där alla ser okej ut på men men. 
Lina hämtade mig från jobbet igår och sen hämtade vi mamma. 
Jag hade ringt på onsdagen och sagt till henne att äta en macka för vi ska äta tacos vid 17:30. 
Annars äter ju hon middag vid 15:30. Lite tidigt för oss då vi inte ens slutat jobbet 😁😁

Killarna hade även gjort chokladpudding till efterrätt!!
Så det blev en mysig o god fredag💗

Nu ska vi snart äta middag. 
Jag känner mig fortfarande seg o trött. Men monstren måste ut innan mat. Så det är bara att bege sig ut!! 
Trevlig lördag på er 😜🔆💕

Kommentera här: