Äntligen sol

I torsdags blev min Lill-kille en fjortis. Har svårt att förstå att tiden gått så fort. Han är visserligen längre än mig och har så varit ett bra tag nu. Men ändå. 😱
(null)

(null)

(null)
Blev lite fika med familjen 
(null)

(null)
(null)
(null)
Jocke var nöjd, jag me 😍
Idag var Thomas och jag iväg till Nynäshamn en sväng.  Pratade och tog en fika på lövhagen. 
Solen sken men luften är fortfarande kall, tycker jag. 
(null)

(null)
Oj oj oj muntra gänget😊😊
(null)

(null)
Härlig utsikt. 
Nu håller Thomas på och fixar med middagen. Han har haft stek i ugnen i några timmar. Blir mumsigt. 
Tur att han gillar att laga mat få jag verkligen inte gör det 😜
Men igår så lagade jag köttfärsen till tacos. Morsan fixade grönsakerna! 
Så det var två som inte e speciellt förtjusta i att laga mat som fixade gårdagens 🤩🤩
I morgon så blir det kalas för en till fjortis. 😁 Hanna ska firas! 
Kram å hej från en mag-värks-tjej 

Kommentera här: