Lördag och härligt väder

Igår var det sommar värme. Så härligt! Jag hade bara t-shirt och kofta. 😵
Så varmt och mysigt. Det blåser lite svalare vindar idag men ändå. 
Igår var det tacos här hemma med mamma. Sen var vi ute på promenad med Mats och Anette. Kändes som ljuv sommarkväll. 😍
(null)

(null)
(null)
Anette var bussig och böt hund med mig när det blev hundmöten. 
Det är väldig skillnad på att ha Enya mot Enzo när det kommer en hund 😆
Idag hade vi bokat rundtur på coca cola. De firar 20 år här i Haninge. Väldigt bra fixat. Vi fick se produktionen och lagret. Sen var det lite provsmakning, blindtest och fotografering. Vi hoppade över de sakerna då det var så lång kö. Men vi fick matkupong och dryckkupong 😎
(null)

(null)
Ett enormt stort lager. Får se om Pontus börjar jobba här 😁😁
(null)

(null)
Jag och grabbarna tog indisk foodtruck medan Lina tog en burgare. 
(null)

(null)
De var väl 5-6 olika foodtrucks att välja bland. Riktigt lyxigt och roligt. 
(null)

(null)
Mina små killar. 
(null)
Efter det så var vi iväg och köpte present till Matte som ska firas i morgon. 😊
Tobbe och Johnny jobbade idag men kom hem så vi kunde ta en fika tillsammans. 
(null)

(null)
Nu ligger jag och slappar i soffan. Känner mig jätte trött. 
Lina fixar med middag😍
Jag har massa tvätt som ska vikas men det hinner jag senare. Nu ska jag njuta av lugnet en stund. 😘😘

Kommentera här: