Påsk

Ja nu är påsken över och vardagen börjar igen i morgon. Jag hade gärna varit ledig några dagar till för att hinna hitta lusten och orken till annat än jobb 😵
Det var lite tomt hemma när de yngsta grabbarna var på landet med syrran. Känns med en gång att några saknas. 
Det blev ändå lite påskmat med de stora barnen. 
(null)

(null)
De ville inte vara med på bild men strunt i det 😁😁
Vi firade även 18 årig bröllopsdag på självaste påskafton. 😊
(null)
Så mysigt när jag inte känner mig pigg alls. Lyser ju lång väg!! Tur då att snapchat har filter så vi ser lite piggare ut 😁😁
(null)
Kvällen blev väldigt väldigt lugn. 
Grabbarna kom hem på söndagen. Vi hade bara varit hemma och skrotat hela förmiddagen.  Men vi åkte hem till fan Alfredssons på middag. 
Angelica och familj är uppe under påsken. Johnny o familj, Jessica o familj och mamma var också där. 
Så mysigt att träffa alla och bara umgås. Det blev några timmar iallafall. 
(null)
Idag har jag faktiskt fixat med mina blommor!! Kors i taket 😁
Jag fick ett ryck och rensade ut, slängde och fixade. Det märks väl inte så för någon annan men för mig blev det väldigt skillnad. Blev jag nöjd! 
Jo sen har jag också sökt ett annat jobb. 😜
Jag har ju inte skrivit på några papper än så jag kan ju kika runt lite. Det är ju faktiskt bara det andra jobbet jag söker. Får se om det dyker upp fler som jag kan söka i veckan 🤩🤩
(null)

(null)
Två killar som mös lite i soffan med Lina. 
Johnny, Julia och Anton var här och såg AIK matchen. Barnen hann med att käka pannkakor här innan de skulle iväg på träning. Mysigt med lite umgänge med syskonbarnen. Johnny pratade jag inte så mycket med, det var ju AIK på tv:n 😁😁
Lina jag och hundarna åkte över till mamma och fikade efter middagen. Blev ännu mer härligt umgänge. 
(null)
Den här stämmer såå bra!! 
Nu är det dags att fixa inför morgondagens jobb. 
Kram å hej 😘
1 Lillasöster:

skriven

Ja den bilden skulle jag vilja ha, förstöra upp och sätta på kylskåpet eller vägg jag går förbi hela tiden. För att ständigt bli påmind ❤💚❤💚💚

Svar: 💖
♥♥♥♥♥♥

Kommentera här: