Åh nej 😆

Dum som jag är så färgade jag håret. Det blev inte riktigt som jag ville 😵
Nu har jag blå/grön aktiga slingor typ. Ser helt förjävligt ut. Vet inte riktigt vad jag tänkte där. Men herregud alltså. Blir till att köpa färg i morgon och försöka göra skadan mindre 🤩🤩
Jag blev dock nöjd med klippningen. Anette klippte min lugg och sen klippte jag upp det lite själv. Det känns bra! I morgon är jag nöjd med både färg och form 😁😜
(null)
Efter middagen idag så tog vi en tur till Alfredssons. Vi plockade äpplen! Sååå lyxigt!! 
Tänk! De har flera träd som är fulla av fina äpplen. Vilken otrolig skatt. 
Vi plockade bara lite grann som vi ska göra paj av. 🍏🍎
I morgon är det ny vecka och nya tag! 
Sov gott och dröm sött 😘
Kram å hej från en blåhårig-tjej 
1 Anette:

skriven

Ååå kära lillasyster - en skönhet klär i allt <3
Och ni är välkomna och plocka äpplen (och snart plommon) när ni vill.. Jag försökte också vara duktig och plockade äpplen, men har inte hunnit göra nån paj ännu..
Syns snart igen <3

Svar: 😍
♥♥♥♥♥♥

Kommentera här: