Firande av sonen

Idag firade vi den blivande 20-åringen. Då han jobbar kväll veckan som kommer och han fyller på torsdag så blev det firande idag istället. 
De är så duktiga allihopa att fixa och dona här hemma så jag sluppit göra någonting. 
Jo jag hjälpte till att göra smörgåstårta men dekorerade gjorde dem. 
Jag tog inte så mycket kort alls idag. Blev några stycken när vi hade käkat bara. 
(null)

(null)
(null)

(null)
(null)
Jag är så glad och tacksam över hela min härliga familj. Älskar dem! 💖
(null)

(null)
(null)

(null)

(null)
Jag jobbar denna helg. Men det passade bra att jag jobbar dag idag och kväll i morgon. Så när jag kom hem från jobbet så var allt i stort sett klart innan gästerna kom. Bara för mig att hoppa in i duschen och såklart klä på mig 😜
Pontus var nöjd och glad! Det känns också skönt. 🤩
God natt och dröm sött 
Kram å hej från lyckliga mej 🌟

Kommentera här: