Oj då, redan augusti

Dagarna springer iväg och jag försöker hinna ikapp. Men ibland är det som att jag alltid ligger steget efter 😳
Men fortsätter ändå försöka, ska komma ikapp och hinna med!! Någon dag 😊
(null)

(null)

(null)
(null)

(null)
Igår var vi på en 12 timmars kryssning. Jättemysigt. 
(null)
(null)
(null)
(null)

(null)
(null)

(null)

(null)
(null) (null)

(null)

(null)
En liten tjej som busade med de stora killarna. 😍
(null)
(null)
Två vuxna tjejer som släppte loss på dansgolvet. 🤩🤩
(null)

(null)

(null)

(null)
Teaterapan Haylie. Lik sin mor 😜
(null)
Igår kom Anette o tjejerna över efter jag slutat jobbet. Hundarna blev överlyckliga. 😍
(null)

(null)
Enzo skulle ligga i Netliés knä. 😁
Så söta 🤩
(null)
Idag är jag ledig, även ledig hela helgen. Så vi ska åka till landet i eftermiddag. Länge sen vi var där. Får se om vi kanske kan ta ett dopp! Jag har ju inte badat än i år!!! Men vi får se hur det blir 😜
Kram å hej från en tacksam o glad tjej 
1 Anette :

skriven

Ååå vilka härliga bilder du tagit.. 💓💓💓

Svar: 😍
♥♥♥♥♥♥

Kommentera här: