Hann med ganska mycket

Ja nu är det strax dax för middag men först en liten stund i fåtöljen 🤧
Thomas och jag hjälptes åt att göra bullar. Blev både vanilj och kanel. Barnen gillar mest vanilj men jag gillar båda så då blev det båda 😝
(null)
Blev bara kort på vanilj bullarna för de andra stod i ugnen. Men ca 120 bullar är ändå inte illa pinkat. 
Får se hur många som finns kvar till Thomas födelsedag. 😵
Jesper och jag satte ihop pepparkaks huset som Joakim senare dekorerade. 
(null)
(null)
Lina dekorerade pepparkakorna som jag sen hängde upp i köksfönstret. 
(null)
(null)
Så nu doftar det pepparkaka här hemma. Ljuvligt! 🥰
(null)
Vår krubba som bara väntar på Jesusbarnet. 😊
Thomas och jag har även varit och veckohandlat. En jäkla massa folk överallt. Men det är skönt att ha allt hemma för veckan. 
Det enda som ska handlas innan nästa helg är potatis, ost och köttfärs. Så vi kan fixa Janssons, potatis gratäng och köttbullar. 
(null)
Dagens lunch för mig. Smaskens med hårt bröd, ägg och kaviar. Sen en monster för att toppa! 🤤
Jag hoppas jag känner mig lite piggare i morgon när det är jobb som gäller. Får se till att ha med mig Ipren ifall att. 
Kram kram 🥰🥰🥰

Kommentera här: