Jul-lov

Igår var en väldigt snabb dag för mig. Vi hade inte så mycket barn och jag hade lite komp att ta ut sååååå jag slutade väldigt tidigt. Så skönt. 
Thomas och jag åkte iväg och fixade sista julklapparna. Hur mycket folk som helst ute men vi hade all tid i världen så stressade inte och det gick super smidigt. 
Idag ska jag hjälpa killarna med julklapp till paketspelet. Sen ska vi även göra köttbullar igen. Vi har ätit upp de förra vi gjorde. 😜😜
(null)
Den här veckan har jag vaknat varje natt/morgon kl 03:19. 
Vet inte vad jag vaknar av men samma klockslag varje gång. 
Jag vet att jag sover oroligt och det är mycket pga förkylningen och hostan men även stress 😩😩
Jobbigt!! 
Jag brukar alltid sova bra och inte vakna under natten flera gånger. Förstår inte varför den här förkylningen aldrig släpper. Dragit på den i tre veckor nu liksom. Det e dags att den ger sig av.  🤧
(null)
Nu har jag precis kokat ägg i min ensamhet. Bara jag och Tobias uppe ännu. 
Idag ska jag ha en underbart härlig dag och njuta av julmusik och julmys. 🥰
Kram å hej 😍😘

Kommentera här: