Krax och snörvel

Ja vad ska man säga? Min älskade förkylning är fortfarande som ett plåster på mig 🤧
Förstår inte hur något kan vara så ihärdig och vilja stanna fast den inte är inbjuden 😜
Jag hoppas verkligen att den sticker härifrån snart 😄
Det har behövts värktabletter den här helgen!! Annars hade jag inte pallat med något alls. 
(null)

(null)
Nya fina blommor för att humöret skulle bli lite bättre 😁
I fredags kväll så var vi på julbord med Thomas jobb. Det var väldigt gott och fint. Men som sagt, tur att det finns Ipren så jag kunde följa med 🤒
(null)
De hade ett jättefint pepparkakshus där vi satt och drack glögg innan maten. Vi var väl närmare 26 personer. 
(null)
Mums!!!! 
(null)
Gottebordet är verkligen min favorit!! Älskar när de har mini bitar så jag kan smaka av alla sorter. 😍😍
På lördagen så var det hundmässa. Jag hade glömt bort att det var denna helg men som sagt, tur det finns Ipren. 
(null)

(null)

(null)

(null)
Det var så härligt när vi såg hundarna in action, så att säga. De flesta är så fina och det märks att både hund och förare älskar detta. 
(null)
Tur vi kunde låna Haylies vagn ett tag. 
(null)

(null)
En mysig lördagsförmiddag helt klart. 
(null)
På eftrmiddagen så blev det en tur i skogen med våra lurviga. 
Vi mötte två tjejer som red. De galloperande förbi oss och en av tjejerna faller då av sin häst 😵😵
Det gick bra för henne som tur var. 
Idag så fixade Thomas och jag både Jansson och potatisgratäng till jul. Doftade ljuvligt 😊
(null)
Johnny, Julia och Hanna kom över och åt middag med oss. Blev spagetti och köttfärssås. Smakade bra 😀
Sen så gjorde vi ett fruktfat som vi även hade igår. 
(null)
Med vaniljglass till så blev det toppen. 
(null)

(null)
Självklart lite smått och gott till 😜
I morgon är det jobb igen 😊😊
Ha en skön vecka. 🥰😍

Kommentera här: