Snabb vecka

Ja veckan har verkligen sprungit förbi. Thomas fyllde år i tisdags, och vi hade lite fika här hemma. Trevligt med alla som kom och fikade. 😁
(null)

(null)
(null)

(null)

(null) (null)

(null)

(null)
(null)

(null)

(null)
(null)

(null)

(null)
(null)

(null)

(null)
(null)

(null)
Sen var det lucia i torsdags. 
Luna jag och mamma var nere i port73 och kollade deras luciatåg. 
(null)

(null)
Vi hade även lucia firande på jobbet. Dock så var väldigt många barn magsjuka så det var stort manfall. 
Jag fick en julklapp av ett barn 😁
(null)
Fredagen så var det julbord med familjen!! 
Jag tycker inte maten var något speciellt. Sällskapet var super 😁
(null)
Efter maten så gick vi hem till mamma. Hade lite efterfest så att säga 😝
Otroligt mysigt och trevligt att umgås. 
(null)

(null)

(null) (null)

(null)

(null)
(null)

(null)

(null)
Igår så var det en lugn dag. Vi gjorde köttbullar till julafton 😊
(null)
Idag var vi ute på en lång promenad tillsammans med Anette och hundarna. Det var riktigt skönt fast det var snöblandat regn. 😄
Sååå helgen har varit väldigt skön men jag känner ändå att jag hade behövt mer tid och ork för att hinna göra lite mer saker som behövs göras. 😩
Ja ja det är en vecka kvar till jul så jag hinner nog 😜
Jag ska iallafall ha en underbar vecka nu 🤩
Kram å hej😘
1 Anette:

skriven

Ååå vilka härliga bilder <3
Alltid lika underbart att ses och jag njuter varje gång...
Hoppas du är piggare <3

Svar: 🥰
♥♥♥♥♥♥

Kommentera här: