Alla 💖:s dag

En hĂ€rlig onsdag dĂ€r jag till och med glömde bort att jag slutade tidigare. Den enda dagen som jag slutar lite tidigare Ă€n resten av dagarna. 
Men jag hade fullt upp med att leka med barnen sĂ„ jag glömde det var onsdag. 😁😁 men men  sĂ„ kan det va ibland. Kul pĂ„ jobbet med andra ord 😜
Fick en underbar snap frĂ„n min underbara dotter. 😍😍
(null)
NĂ„got firande idag hade vi inte. Blev liksom inte av helt enkelt. Fast vi hade en hĂ€rlig promenad pĂ„ kvĂ€llen. 
Det blev Anette, Mamma, Lina, Jesper, Joakim och jag tillsammans med 4 hundar. Lagom vĂ€der var det ocksĂ„. Men jag ser verkligen fram emot vĂ„ren! Sol och vĂ€rme och fĂ„gelkvitter. ☀
(null)
Anette skickade denna efterĂ„t. Tur att hon har sĂ„na finesser sĂ„ vi kan se hur lĂ„ng tid vi var ute. Alltid en sporre. 
Nu Ă€r det dags att sova! Är ju torsdag i morgon och snart helg 😜😜😜
Kram Ă„ hej 

Kommentera hÀr: