Fullt upp

Denna vecka har jag verkligen haft häcken full. 
På jobbet har det varit att jag även fått ta fritids rollen samtidigt som jag haft min resurs roll. Det var pga sjuk personal. 
Men det har gått väldigt bra men som sagt, fullt upp hela tiden. 😵
(null)

(null)
Denna fick jag av Lina när hon kom hem från sin konferens förra veckan. 😁😍
(null)

(null)
Förra lördagen så fixade barnen tre rätters till mig!! 
Jag behövde inte göra någonting utan  blev bara lyxigt serverad. 😍
(null)

(null)
Sen gjorde jag fruktsallad till kvällen. Det var en härlig lördag 💞
(null)
På söndag kvällen tog Thomas och jag en tur till familjen Remund. Vi var bara där en snabbis. Hann dricka lite te och prata. Vi skulle bara lämna lite tröjor till Teo. 
(null)

(null)
Det kom en massa snö denna vecka. Men som snabbt försvann igen. Nu är det lite lite kvar. 
(null)
Idag var detta min middag!! 
Mumsigt. De andra åt kött med pommes. Inte min smak alls 😝😝 så jag var super nöjd med min middag. 

Igår när jag kom hem från jobbet så tog jag det super lugnt. Jag satte inte ens på någon tvätt!! Det är ovanligt för mig en fredag. Men det var behövligt. Jag va så trött. Thomas och jag såg film i soffan och mös 😁😁
Idag var vi och handlade på förmiddagen. Sen så var jag så trött så jag somnade på soffan. Har känt mig så trött i kroppen denna vecka. Inte kul. I torsdags när vi var på gymet så orkade jag nästan ingenting. 
Orkade inte ens göra tre rep på alla maskiner utan orkade bara två. 
Men nu ör det dags för mello!!! 
Kram å hej. 
1 Lillasöster:

skriven

Kanske dags för lite magnesium och järn nu när du börjar träna!. Hoppas du är piggare nu 😍 Kram

Svar: 😁
♥♥♥♥♥♥

Kommentera här: