Host och snörvel

I går så vaknade jag upp hostig och med huvudvärk. Det har tyvärr fortsatt även idag. Känns inte så trevligt. 
Jobbet har ändå flutit på okej. Men det har varit en längtan till sängen under hela dagen 😁
Jag hämtade upp mamma efter jobbet och vi käkade tillsammans allihop. Idag var alla barn hemma och Emma var också här. Sen att vi åt samtidigt alla var ju lite ovanligt. Vi fick tyvärr inte plats alla 10 runt matbordet. 😝😝 det gick ju när barnen var mindre och kunde trängas ihop. Nu när det är i stort sett bara vuxna så är det en annan sak 😜
(null)

(null)

(null)
Jag älskar ändå när vi alla är tillsammans och pratar. Det är som när barnen var små och berättade om dagen. 😍😍😍
Sen blev det prommis med Johnny, Julia, Anette, morsan och så 5 stycken från min familj. Självklart så var det 4 lurviga med också. 
(null)

(null)
(null)

(null)
Det var härligt men väldigt kallt ute. Jag klädde mig ordentligt så jag var varm men jag tror mina barn blev lite kalla. 
Både Enya och Lexus frös om tassarna. Stackarna. 😱😱
Men så var det 5 minus när vi gick. Tror det blev kallare under den timmen vi var ute. Så det var kallt! 
(null)
Nu känner jag mig helt mör. Har gosat ner mig i sängen och ska strax sova. Snart e det helg 🤩 ska bara beta av torsdag och fredag. 😁
Kram å hej från en halvsjuk tjej 🤧🤒

Kommentera här: