Sjuk och gnällig

Jag klarade av torsdagen men fredag morgon vaknade jag med feber och värsta huvudvärken. Så det blev till att ringa mig sjuk. 🤒🤒🤒
Så sedan i fredags har jag legat antingen i sängen eller soffan. Hostat som sjutton och haft huvudvärk. 
Så här skulle absolut inte min helg se ut. 🤧🤧
Jag är fortfarande inte pigg. Har sovit på soffan hela dagen. Men nu har jag ätit lite och tagit värktablett. Så då får jag sån jäkla ångest över precis allt. 
Känner mig stressad över hur det ser ut här hemma. Att jag inte haft ork att umgås med mina barn. Att jag inte gjort ett jäkla skit utan bara legat i soffan i flera dagar. 😱😱😱
Tyvärr så åker min familj på mina nojjor.
De tycker jag är otrevlig, vilket jag kan hålla med om. 
De tycker jag tjatar, vilket jag gör. 
De tycker jag är jobbig som klagar på allt, vilket jag också gör. 
Det är inte meningen att vara så jäkla dum men jag blir så arg o trött på mig själv då jag inte kan göra ett jäkla skit och tyvärr så åker de på det då. 
Det hjälper ju inte med ett förlåt. Jag vet det men det e det enda jag kan göra just nu. 
(null)

(null)
Två som hållit mig sällskap dessa dagar. De förstår ju lyckligtvis inte mina dumma kommentarer. 
F*n jag orkar inte med detta skit. Har heller inte råd att vara sjuk. 😵😵
Jag måste också uppdatera mitt cv. Det var ju ett antal år sedan som jag använde det. Måste skriva ett nytt då jag inte har något på datan. Sen måste jag börja söka jobb. 
Detta blir jag också stressad över. Inte för att jag inte får något nytt jobb utan att jag måste få tiden till att skriva och söka. Självklart också få energin till det. 
Jag har verkligen ingen energi längre. Det har varit så den senaste tiden. Alltså inte bara nu när jag är sjuk utan det har varit ett tag innan. 
När jag kommer från jobbet e jag helt slut på energi. Jag är glad att Lina dragit med mig på träningen annars har jag inte pallat med det heller. 
Så jag måste ändra på saker så jag kan få tillbaka min energi. 
(null)
Nu är krafterna slut igen och jag ska lägga mig i soffan igen. Jag har suttit upp medan jag skrivit detta. 
F*n!!! Precis allt tar på orken. Jäkla skit förkylning. Hur länge ska det behöva ta innan jag blir frisk?? 
Sorry för ett riktigt jäkla gnäll inlägg. Jag hoppas verkligen att det vänder snart. 😫
1 Söstra di:

skriven

Ibland måste man få ur sig all skit, få sätta ord på dom och sin ångest. Det kan bli lättare att hantera. Jag förstår. Just nu har jag också ångest; över B-uppsats, över sommarjobb, över mina kunskaper som jag mäter med andra... och lusten över att ha helg. Utan stress att plugga, städa, pengar ja alla måsten 😐. Men jag älskar dig och vet att det kommer bli bra, med att bli frisk, hitta glädjen och energin och ett nytt jobb ❤😘. Kram

Svar: 😍😍
♥♥♥♥♥♥

2 Big Sis:

skriven

Stackars dig, förstår dig så väl.. Det är bättre att bli dundersjuk och sen frisk och massa energi sen.
Jag kan skicka en kopia av min cv så du kanske kan börja uppdatera ditt cv. Krya på dig ❣️ puss och kram

Svar: Kram 😍
♥♥♥♥♥♥

Kommentera här: