Tisdag allaredan

Nu har jag gosat ner mig i sängen och ska försöka sova. 
Dagen har flutit på bra och tiden har gått ganska fort. 
Vi tränade lite senare idag då Tina jobbade i stan. Vi hämta henne i norra sköndal och åkte direkt till gymet. 
Kändes jätte skönt när träningen var klar 🤩🤩
Kommer nog ha träningsvärk i mina ben i morgon. Men iochförsig så har jag haft träningsvärk i benen sen söndags träningen. Så lite till gör nog inget 😜
På torsdag ska vi köra bas gympa. Har jag tänkt iallafall. Får se om Tina hinner med den då den är lite tidigare än vi brukar gå. Får se om Lina är med på det eller om hon hellre kör gymet. 
(null)
I morgon hämtar jag Mamma efter jobbet. Det blir lite falukorv och pasta till middag men det tror jag hon gillar. Det för ju inte jag men jag får ta gröt eller nåt istället. 😜 inte så noga ☺️
Sen ska vi ta en promenad tillsammans. Det har vi pratat om i några veckor nu. Johnny som kläckte den idén. Men vi har ju liksom inte kommit till skott än. Men i morgon kväll ska det ske. 
Får se till så Mamma har ordentliga kläder på sig bara. Jag menar att hon kommer ihåg att vi ska promenera och inte bara käka mat 😊
Nä nu kommer snart John Blund till mig. Sov gott o dröm sött 😘

Kommentera här: