Tjolahopp!

Japp!! Idag prövade vi på ett gympapass, Lina och jag. 😁😁
Det var liiite svårt med kordinationen men jag försökte så mycket som möjligt. Det var verkligen hur länge sen som helst som jag körde ett gympa pass. Tror att mina äldsta barn var små, sist det hände. 😁😁 
Det förklarar ju ett och annat då 😝
(null)
Nöjd var jag iallafall när vi kom hem! 
Jag var inte ett dugg på humör för ett pass. Hade mer tänkt mig gym men det blev bättre än jag tänkt. Härligt!! 
I morgon ska Linas bil in på service. Då får jag en privat chaufför 🤩🤩🤩🤩
Jonas får den stora äran att skjutsa mig till jobbet. Sen får Thomas komma och hämta mig. De ska verkligen vara glada att de får göra mig den tjänsten 😜😃😃
Sen ska vi hämta mamma också. Det blev ingen middag här idag då vi skulle träna men vi får kanske byta dag. Vi får helt enkelt köra middag på onsdagar då vi tränar tis och tors. Har jag tänkt iallafall 😊vi får väl se hur det blir framöver. Om idag bara var en engångs grej eller?? 
(null)
En snöig och kall dag!! 
Men det positiva är att det varit ganska ljust ute både när jag körde till och hem från jobbet!!! 
Så underbart! Nu känns det att vi går mot ljusare tider. Snart e det vår☀️☀️
Dags att sova. 
Puss och kram 😘

Kommentera här: