Torsdag idag - äntligen!

Jag var så otroligt trött i morse. Kändes verkligen inte roligt att gå upp. Men men. Det var bara att ta sig i kragen och kämpa på. 
Jonas skjutsade mig idag igen men han var lite sen i morse så jag kom inramlande precis lagom till jag började. Jag brukar alltid annars vara i god tid på jobbet 😊 men inte idag. 
(null)
Igår så hämtade Thomas mig på jobbet och sen hämtade vi mamma. 
Vi svängde förbi i v-h först. Hann med både systemet och Hemköp 😜
Måste ju ha lite vin till mamma 🤩

Jag känner mig helt slut nu när jag sitter på rast. Vi har varit iväg och åkt skridskor. Det har varit fullt upp! 
Roligt men det tar på krafterna. Många barn, mycket hjälpa till med skridskor. Påminna barnen om sina grejer. Hjälpa till att packa ner allt osv. 
En del barn blir curlade lite för mycket av sina föräldrar. Det blir ju lite synd om dem nu då de inte har koll på sina saker eller vad de har med sig. De får tyvärr inte lära sig att ta hand om sig själva. Jag menar såklart ansvar efter sin ålder. 
(null)
Men de är härliga! Barn i allmänhet iallafall. Så mycket energi!!! 

Kommentera här: