Oj oj oj redan torsdag

Tiden går fort när man har kul, sägs det. Kanske stämmer för jag tycker att dagarna går väldigt fort. 😁

Vi har haft väldigt väldigt kallt i början på veckan. Sen blev det värsta slasket. Idag blåste det som sjutton och nästan all snö var borta😵😵
Den här veckan har verkligen varit ombytlig!!! Sen är den inte heller slut än. Så får se vad som händer de resterande dagarna. 😝
(null)
I tisdags var vi ute med alla barnen i pulka backen (på jobbet alltså) 
Mysigt som sjutton. Men det var i tisdags det. Onsdagen var det bara blött. Men vi hann njuta lite av snö och minus grader. 🤪
Jaha. Nu sitter jag i soffan med de lurviga monstrena. Alla andra i familjen sitter vid datorerna. Hur kul som helst. Eller?? 
Lina är iväg på konferens med jobbet. Så jag är helt ensam 😢😢
Hur tråkigt som helst. 
Jag är för trött för att hitta på något och jag har ingen lust att städa, tvätta eller fixa hemma. (Killarna hade dammsugit under dagen här hemma 😍) 
Jag ska in och duscha men tänkte vänta med det eftersom jag måste ut med hundarna senare. Men äh jag kan gå ut med blött hår iochförsig. 
Så......, tjingeling! Jag hoppar in i duschen nu istället. 
Kram å hej från en uttråkad dusch-tjej 🌷🌸🌷🌸🌷🌸🌷🌸🌷🌸🌷🌸🌷

Kommentera här: