Slut på ledigheten

Jajjamen. I morgon börjar man jobba igen efter 2 veckors ledighet. Känns sådär 🙄 jag hade gärna varit ledig mycket mycket mer. 
(null)
Idag tog Lina med mig till gymmet. Hon visade mig flera olika maskiner och jag tyckte det var jätte skoj. Självklart hur tungt som helst och jobbigt men ändå roligt. 
(null)

Det var även roligt att göra något som jag aldrig tidigare provat. Det ska jag försöka göra mer av. Lära mig nya saker😁
Vi var även och firade Julia som fyller 16 i morgon. Härligt att träffa alla där. 
(null)

(null) (null)

(null)
(null)

(null)
(null)

(null)
(null)

(null)
Efter kalaset så åkte vi till heron city och kollade på jumanji. 
(null)

(null)
(null)

(null)
En härlig söndag!! 

Häromdagen var vi till mamma och fikade. 😁
(null)

(null)
Mumsigt! 
Jag la även lite kort på lördagskvällen. Komiskt att det kom upp karriärsbyte, lita på dig själv och liknande. 😁
(null)

Ska börja kolla runt på lite jobb har jag tänkt. Får se åt vilket håll det lutar. 
Kram å hej från en tacksam tjej 💞

1 Jessica R:

skriven

Vad kul med kort och att de är så tydliga de kan bli 😉 Dags att ta tag i det på riktigt nu. Allt kommer bli bra då du är BÄST på att vara du 😘🌞

Svar: 💖😁
♥♥♥♥♥♥

Kommentera här: