Såååå härlig dag

Jag sov länge i morse, eller rättare sagt, jag låg kvar länge i sängen 😊
Så skönt!! 
Mötte mamma i centrum. Strosade runt lite. 
Vi ska hämta ut lite pengar och när vi står vid bankomaten så skojar mamma och säger: tänk om de tar kortet. 😁
SJÄLVKLART så blir det något strul. Datorn jobbar och jobbar. 
Jag trycker på avbryt. 
Då kommer det upp en text som säger: ta ditt kort. 
Inte sjutton kommer det ut något kort 😱😱😱😱😱😱😱😱
Både mamma och jag blir helt ställda och undrar vad som händer. 
Men jag ringde ett nr som stod på bankomaten. En tjej svarade och förklarade att bankomatens dator typ låst sig och nu startade om sig. 
Hon sa att vi skulle få tillbaka kortet och hon väntar kvar i telefon tills det löst sig. Då ploppar kortet ut! Jippi! 
Tar kortet och då kommer det upp att bankomaten är ur funktion.
Herregud!! Vi gick skrattande därifrån till nästa bankomat. 
Nästa gång får morsan verkligen inte säga något sådant igen innan vi fått våra pengar 😁😁
(null)

Det här var sommar horoskopet för fiskarna från tidningen Elle. 
Låter ju riktigt härligt! 😍
Vi kom äntligen iväg och tränade idag. Så otroligt skönt. Men jag kommer nog ha träningsvärk i morgon😊
Börjar känna mig trött nu men jag ska hämta Pontus ikväll. Så jag får hålla mig vaken. 😴
Ja!! Pontus har fått förlängt på sitt jobb! Till 31/12. Så otroligt jäkla kul!!! 
Min lille Pontus. 😜
Nu ska vi bara se till att hjälpa honom så han fixar körkortet också. 🚗
Oj måste ladda mobilen. 
Kram å hej 😘
1 Anette:

skriven

Åååå mamma måste hålla sig i schack o inte säga massa konstigheter - tur att ni fick tillbaka kortet!
Wow!!! Fasen va kul! Grattis till Pontus!! Håller tummarna för körkort nu också ❤️

Svar: 😍
♥♥♥♥♥♥

Kommentera här: