Sooool☀️

Igår efter jobbet, så var vi på bio. 
Mamma, Anette, Jessica, Lina o jag. Såg såklart Mamma Mia 
(null)
Den var rolig och glad och väldigt väldigt mycket musik. Sevärd. Helt klart. Men tyvärr fick jag inte samma glädje känslor som när vi såg första filmen.  Men lite gnistrande glädjestjärnor fick jag allt 🌟🤩
(null)

(null)
I söndags så var vi och åt lunch hos Alfredssons. De hade en massa mat kvar sen festen. Mums. 
(null)

(null)

(null)
Värmen håller i sig och jag både njuter och svettas kopiöst. 
Idag e jag ledig. Har haft en lugn och skön morgon. Såååå lyxigt!! 
Ska sätta lite fart och få små saker gjorda här hemma. Behövs liksom 😵 det har hopat sig ordentligt när jag lagt massa på hög och bara skjutit på det. 
Ha en underbart solig, härlig och helt makalös dag idag. Kram kram 

Kommentera här: