Syster yster 50 år

Igår kväll så möttes vi syskon upp hos syrran. Angelica hade lurat iväg syrran så vi kunde jobba ostört. 😁
Vi satte ihop hennes present och överraska henne ordentligt. 
(null)

(null)

(null)
(null)

(null)

(null)

(null)
Vi hjälpte till att sätta upp tältet ifall det skulle komma regn, så som väder apparna sagt det skulle komma. 
Idag var vi där och firade henne på hennes stora dag. 
Jätte härligt och mycket gott att äta. Vi var där i över 6 timmar. 😍😍
(null)

(null)

(null) (null)

(null)
De små gillade också hammocken. Thomas e som vanligt med de små grynen. 😍
(null)

(null)

(null)
(null)

(null)

(null)
(null)

(null)
(null)

(null)

(null)

(null)

(null)
(null)

(null) (null)

(null)

(null)
(null)

(null)

(null)
Tack så jättemycket för en mysig, trevlig, härlig och god födelsedagsfest!!!! 
Jag är otroligt tacksam och glad över min stora härliga familj. 
Nu tog jag tyvärr inga foton på all mat som vi blev bjudna på, men jag kan intyga att det var riktigt smarrigt. 
Kram och hej från en festglad tjej. 
(null)

1 50-åriga systeryster:

skriven

Åååå vilka härliga bilder <3
Jag är så glad och lycklig att ha er i mitt liv <3

Svar: 😍
♥♥♥♥♥♥

Kommentera här: