Sol och vind

Det är verkligen blåsigt ute nu. Solen skiner som tur e för annars hade det varit väldigt kallt. Speciellt för en frys-lort som mig. 😋
Jag känner mig väldigt väldigt trött. Förstår inte riktigt varför men men. Det är skönt att vara ledig! Dock så har jag varit på info möten. Hela måndagen var det info. Sen på tisdagen var det ett nytt möte på boendet på eftermiddagen. 
Sen idag ska jag på kurs mellan 13-16. Så tekniskt sett har jag inte varit ledig helt och hållet. 
(null)
Igår så hade jag någon med mig när jag tog en snap 😁😁
Härligt! Behöver all hjälp och stöd jag kan få känns det som nu 😍
Snart så är det midsommar och vi ska till landet. Jag hoppas på att solen kommer kika fram lite iallafall. ☀️☀️
(null)
Häromkvällen när vi hämtat Pontus på jobbet. 
Nu ska jag försöka fixa lite här hemma innan jag ska iväg. 
Ha en underbar dag! 😘

Kommentera här: