Sol sol älskade sol ☀️

Åh det är så härligt med solens strålar. Värmen! I love it!!  Jag ska nog överväga att bo i ett land som är varmt året runt 😁😁
Nu har jag kört mina intro pass på nya jobbet. Det har gått bra och mina kollegor har varit super gulliga. Nästa vecka börjar jag på riktigt och jag har kollat så att jag jobbar med ordinarie personal hela första veckan. Det känns tryggt. Det är ju ändå flera saker som jag inte har än som medicin delegering, inlogg till dokumentation, passerkort mm. 
Men det känns ändå okej. 
Nu kör jag det hör under sommaren sen till hösten får vi se vad jag vill 😁
(null)
Spenderat dagen med min yngsta idag. Vi har shoppat lite samt ätit lunch. Thomas var oxå med på ett hörn 😊
(null)
Thomas och Jocke åt burgare som var supergod, enligt dem. 
(null)
Jag tog en Cesar sallad med kyckling o bacon. Så jäkla god!! Men alldeles för mycket mat för mig. Jag orkade typ halva ☺️
Jag tog en snap bild innan vi åkte. 
(null)
Självklart så står jag vid spegeln som farmor haft. Då kommer det ofta upp att det är någon/något bakom mig. 
(null)
Tog även en snap när vi kommit hem! 
Känns skönt att man inte är ensam 😜
Kram å hej från en sällskaplig-tjej 😘
1 Anette:

skriven

Härligt med mys-tid och jätteunderbart att du inte är själv utan har vänner med dig ❣️

Svar: 💖😜
♥♥♥♥♥♥

Kommentera här: