Äntligen!!

Japp nu är det ledighet i 4 dagar! Så otroligt skönt. Känner mig trött så det blir vila som är prio i helgen 😁
(null)
Vi körde en liten uppfräschning häromdagen. Gör jag inte om 😊 det fastnade ganska bra i håret speciellt när man är luden som jag 😱
(null)

(null)
Vår prao fick en liten gåva då det var hennes sista dag hos oss idag. Hon blev jätteglad så det var kul 😁
(null)

(null)
Vi har varit ute väldigt mycket den senaste veckan. Barnen har varit rastlösa och vädret varit fint. Fortfarande väldigt kallt men solen har kommit fram och värmt lite. Det har blivit lite vårkänslor i luften 😍😍
Jag har tyvärr åkt på en ny förkylning och känner mig helt däckad. Har knaprat Ipren för att orka med så därför är det verkligen skönt med helg nu. I natt kunde jag inte andas pga förkylningen. Nässprayen var slut så det blev inte mycket sömn 🤧
Men idag så köpte min make ny spray så inatt ska jag sova som en baby. 👶🏻
Snart så blir det tv-mys. Kram å hej 

Kommentera här: