Fredag o lördagsmys

Det har varit en väldigt härlig och mysig fredag tillsammans. 
Jag gick direkt från jobbet hem till Anette. Sen droppade resten in ganska snart efter mig. 
(null)

(null)

(null)
Vi lagade mat tillsammans. Pratade och njöt av sällskapet. 
(null)

(null)

(null)

(null)

(null)
(null)

(null)

(null)
Det blev ändå en tidig kväll då alla var trötta efter veckan. 
Hallonkan somnade ju först av oss alla. Vilket är normalt 😁😁
Sen så bäddade vi ner oss allihop och sov mer eller mindre bra. 
Självklart vaknade Lill-monstret Haylie tidigt tidigt. Men då vi sov på övervåningen så kunde vi slumra till några timmar till. 🤩
(null)

(null)

(null)
Frukosten idag var super!!! 😍😍
(null)
Två pigga tjejer 😊😊
Sen tog vi en liten tur. 

(null)

(null)
(null)
Hem till Jimmy och hälsade på. 
De blev nog lite överraskade allihop. Jonathan hade inte gått upp än och jag tror nog att inte Jimmy heller hade gjort det när vi körde in på deras uppfart 😂😂
(null)

(null)
Självklart så ville vi ta med dessa gosiga valpar men vi fick lämna tillbaka dem 😫😫😫
Vi var bara där en snabbis. 
Styrde sedan kosan mot Nynäshamn. 
(null)

(null)

(null)
(null)

(null)
Fikade på Lövhagen och njöt. 
(null)
Dagens lunch! 🤤
(null)

(null)

(null)
(null)

(null)

(null)
Vi fortsatte bår färd till dollarstore 😱
Köpte såklart saker som vi egentligen inte behöver (som Lina sa) men som är för billiga för att avstå. 🤣
Sen begav vi oss hem. 
Det har varit en jätte härlig tjej-dag/kväll/dag 😁😁
När vi kom hem så hade Thomas tvättat en väldigt massa kläder. Det kändes väldigt skönt att slippa tänka på tvätt det första när man kommer hem. Det är lyxigt! 
Han hade även planerat och handlat till middagen idag. 
Så jag kunde sätta mig med en monster och blogga. 😁😁
Men nu e jag klar och ska hjälpa till med middagen. 
Ha en härlig kväll 😘😘
1 Syrran :

skriven

Ååå vilka härliga bilder och jag är så glad att vi tillbringat tid tillsammans 💕💕💕

Svar: 🤩
♥♥♥♥♥♥

Kommentera här: