Halva veckan gått

Jag känner mig fortfarande risig. Snorig och hängig. Så jag har försökt ta det lite lugnt sådär. Men inte alltid så lätt. 
I måndags så överraskade vi mamma. Hon fyllde ju år och vi hade ju redan firat henne. Men Johnny kom på att vi skulle överraska med räkmacka. Vi blev några stycken iallafall. 
Då Thomas och jag åkte typ från jobbet med bara en snabb handling emellan, så var inga barn med från oss. De blev sura efteråt men men. 😁
(null)
Det blev en rolig kväll. 😍
(null)

(null) (null)

(null)
Igår så var det också en mysig kväll. Men få var det bara min familj. 
Tobias, Jesper och jag var först och vecko handlade. Sen så satt vi allihopa i vardagsrummet och pratade och såg på tv. Thomas var inte med eftersom han spelade med sina kompisar. Men det var härligt att umgås med alla mina barn. 
(null)
Idag på jobbet så fick jag samtal från där jag sökt jobb. Jag ska träffa dem nästa vecka 😵😵😵😵
Spännande och roligt. Får se vad som händer och sker. 
Efter jobbet idag så hämtar jag upp mamma. Så det blir mys kväll även idag. 😁
Tänk vad härligt jag har det!! 😍😍
Dags att jobba igen. 
Kram å hej från en snorig tjej 

Kommentera här: