Söndag kväll allaredan

Middag och bio stog ju på schemat igår eftermiddag. Det blev en rolig och härlig stund tillsammans med några från vår härliga familj. 
(null)

(null)
(null)

(null)
God mat och trevligt sällskap. Vad mer kan man begära 😍😍
(null)

(null)
(null)
Vi såg filmen tårtgeneralen. Den var både tragisk och komisk. Massa gammal musik från 80-talet. Det var roligt. 
(null)

(null)
Idag tog vi det lugnt på morgonen.  Jag har känt mig lite risig sen i torsdags. Igår så gick jag på tabletter och idag likadant. 
Vi var iväg och handlade lite. Först med Thomas och Lina och sen var Lina och jag med mamma och handlade.  
(null)
Hem en sväng och vila i soffan en stund. 
Jag följde med Lina till gymet men jag var bara sällskap. Ingen idé att anstränga mig när jag inte känner mig pigg. Får hoppas det är bättre på tisdag.  (null)
Vi hämtade sen upp mamma för middag här hemma. Thomas gjorde raggmunk med fläsk. 🤩🤩
(null)
Klockan börjar nu närma sig läggdags. I morgon är det vanlig måndag igen. Det ska vara en tjej som går i 8:an som har prao hos oss from i morgon. Det blir roligt. 
God natt och sov sött. 😘

Kommentera här: