Fredags feeling

Dagen har idag gått fort. Det har varit en härlig dag och i morse så valde jag att vara glad och positiv. 
Jag vaknade egentligen ganska likgiltig men med positiva tankar och roliga saker i mitt liv så gick det snabbt att bli glad 😁
(null)
Min underbara familj som jag älskar så mycket 💖💖💖
Jag är otroligt tacksam över dem fast jag ibland blir helt galen på flertalet av dem. Men så är livet. 😍
(null)
En härlig bild på mina barn och mamma. 💕
(null)
Både igår och idag har jag haft huvudvärk. Inte jättekul. Det har inte hjälpt med varken tabletter eller monster, förutom väldigt tillfälligt. 😔
Vet inte varför men jag hoppas innerligt att den är borta i morgon. 
Jag färgade håret ikväll. Det hade blivit så många olika färger liksom. Kändes inte så mysigt. Så nu är det mer en helhet 🤩🤩
(null)
Det spö regnade igår och då passade jag på att ta lite fina bilder på regndropparna. 💦
I morgon så ska grabbarna hjälpa Johnny på jobbet. 
Vad jag ska hitta på, det återstår att se 😜
Nu är det dags att sova så huvudvärken också kan få lite vila 🤯
Kram å hej från mej 😇

Kommentera här: