Mors dag💖

Nyduschad och insmord sitter jag i soffan och kollad pĂ„ mamma galan.  Men blir lite störd dĂ„ Lina o Jesper leker precis bredvid 😜đŸ€Ș
Tidigare ikvĂ€ll sĂ„ var vi pĂ„ restaurang. Mina barn ratade tyvĂ€rr mitt förslag pĂ„ typ picknick med donken. 😁
Jag fick absolut inte vĂ€lja donken. 
SĂ„ det blev en "riktig" restaurang istĂ€llet đŸ€©đŸ€©đŸ€©
(null)

(null)
SjĂ€lvklart var Ă€ven mamma med och kĂ€kade. Fast hon tyckte att hennes brunch tidigare idag skulle rĂ€cka för hela kvĂ€llen 😁 hon e rolig hon 😜
(null)
Mamma nöjde sig med bara förrĂ€tt. Medan jag endast valde huvudrĂ€tt bestĂ„ende av flĂ€skfilĂ©. 
(null)
Jockes burgare var otroligt stor. 
Tror att vi alla blev mĂ€tta och belĂ„tna đŸ˜đŸ€©đŸ€Ł
Tidigare i morse sĂ„ var vi en tur till nynĂ€s. Fikade i solen och mös. 
SĂ„ sammanlagt har det varit en super hĂ€rlig helg. đŸ˜â˜€ïžđŸ€©đŸ˜Ž
Nu vĂ€ntar en hĂ€rlig vecka. 
Kram Ă„ hej frĂ„n en nöjd tjej. 
1 Caroline:

skriven

Åh vad mysigt!!
Vill ocksÄ följa med till NynÀs nÄn gÄng!

Svar: NĂ€sta gĂ„ng! 😍
♄♄♄♄♄♄

Kommentera hÀr: