Vilken härlig dag ☀️

Så skönt att kunna ligga kvar i sängen och bara tänka en stund, efter att jag vaknat. 🦋
Solen sken och har värmt oss ordentlig under hela dagen ☀️
Vi tog en sväng förbi LS och kollade när killarna jobbade. 
Hämtade upp mamma först förstås 😁
(null)
Träffade på en liten krabat där. 🕷
Vi svängde sen förbi Farsta och tog en fika. 
(null)
En mumsig räkmacka är ju aldrig fel 😊
Sen var det ju det här sällskapet jag hade med mig. De är ju inte så vana att vara med på kort. Så bilderna blev ju inte sååååå bra men de är ju gulliga ändå 🤣🤣
(null)

(null)

(null)
Bara min lilla tjej som vet hur man ska göra en pose 😍
(null)
Jag fick en tidig mors-dag present av mina äldsta barn. 💖
(null)
Sååå härligt att ha en parfym igen. Min tog slut för några veckor sen. Så det var perfekt att få en ny 😍
Jag handlade en mascara och ny body-milk till mig själv. 
(null)

Tänk vad jag är bra som får så mycket. 
Jag slog även på stort och fick med mig de andra på Systembolaget. ❣️❣️
(null)
Där köpte jag något som jag varit sugen på ett tag nu. 
Jag som i stort sett aldrig dricker, slog på stort! 
Så nu har jag en mojito i handen medan jag skriver detta 😁😁
(null)
Mums! 
Ha en härlig lördag🎈
1 Big Sis:

skriven

Härlig lördag du haft och du förtjänar ALLT!
Jag visste faktiskt inte att du gillade mojito..
Puss o kram

Svar: 🤩
♥♥♥♥♥♥

Kommentera här: