Hej hopp!

Snart e det jul!😁 
Jag har suttit o blĂ€ddrat i Amelia jul. SĂ„ mysigt och gott. DĂ„ lĂ€ngtar jag verkligen till att pynta, baka, fixa och mysa. đŸŽ…đŸ»đŸ€¶đŸ»
Vi fĂ„r se om vi kan fĂ„ till en dag som vi kan göra lite fint och lite gott 😊
Jag skulle sĂ„ gĂ€rna ha bĂ„de tid och ork till att fixa. Men tyvĂ€rr sĂ„ Ă€r det oftast sĂ„ mycket annat som mĂ„ste fixas först, innan det "roliga" ska göras. Eller sĂ„ Ă€r jag sĂ„ trött bara. 
Vilket jÀkla gnÀll pÄ mig va??!!
NĂ€ jag fĂ„r ta mig i kragen och planera helt enkelt đŸ€©
(null)
Vi var förbi mamma hĂ€romkvĂ€llen och jag satte mig sĂ„klart vid hennes pussel. 😄
Thomas och jag tog Ă€ven en prommis förbi svĂ€risarna i söndags. Kollade lĂ€get lite. Var riktigt kallt ute sĂ„ mycket klĂ€der var det som gĂ€llde för mig. Thomas dĂ€remot hade t-shirt och jacka bara och var nöjd med det. đŸ˜”đŸ˜”
(null)
Nu ska monsterna ut sĂ„ jag snart kan krypa ner i sĂ€ngen. SĂ„Ă„Ă„ trött just nu! 
Brrr vill verkligen inte gĂ„ it egentligen men men fĂ„r ta pĂ„ tjocka jackan. 
Kram Ă„ hej frĂ„n en frusen mej 😘

Kommentera hÀr: