Älskade dotter 💞

Idag blir min lilla tjej 24 år. Jösses vad fort tiden går. Min älskade tjej som alltid varit modig och framåt. Bestämd och alltid vet vad hon inte vill😊
Henne är det ingen som kör över. 
Jag är så stolt över dig Lina!! 
Min underbara, vackra, perfekta dotter 💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖
(null)
Vi firade lite när vi var på landet igår. Lina o mamma hade gjort smörgås tårta.  (null)
Vi åkte till landet i fredags. Lina hämtade mig på jobbet. Jag slutade tidigt, kl 1. Hämtade sen mamma och till sist Enya. 
(null)

(null)
Det var lite kyligt inne från början. Men vi värmde snart upp stället o oss själva. 
(null)

(null)
(null)
På lördagen var det städdag. 😫😫
Ingen bra kombo: städdag o ryggont. 
Men Anette o jag gjorde så gott vi kunde. 
(null)

(null)

(null)
En av barnen hittade en groda. 
(null)
(null)
Hem och käka lunch. Vi var klara med vårt område så vi tog en tur i skogen. Hittade bara lite trattisar men det var mysigt ändå. 
(null)

(null)

(null)
(null)

(null)

(null)
Vi packade ihop våra saker och åkte hem vid 15:30. 
Skönt att ha en dag hemma också. Så jag förhoppningsvis hinner med lite här hemma me. 
Då familjen här hemma skulle äta kött o pommes, vilket inte är en favorit. Så åkte Lina o jag iväg till trollbäcken och åt på silverado. 
(null)
Där åt Lina oxfilé pasta med kantareller och jag kyckling med pesto pasta. 
Mums!!! 
(null)

(null)
Kvällen spenderades i soffan med familjen. Såg nån av jackass filmerna. Skrattade mycket men blev också väldigt illamående många gånger. De är verkligen idioter. 
Dagen idag får vi se vad som händer med. Dotra bestämmer väl lite grann hur den blir 😁
Kram å hej från en huvudvärks-trött tjej. 💋
1 Anette:

skriven

Underbara Lina - jag håller med om allt du säger och är så glad att vi umgicks i helgen, trots städdagen..💞

Svar: 🌟
♥♥♥♥♥♥

Kommentera här: