💋

Livet leker. 
Jag njuter. 
Vindarna blåser. 
Jag fryser. 
Tankarna vandrar iväg och jag är så otroligt glad över så mycket. 
Tacksam över alla underbara människor som jag har i min närhet. Att jag har så mycket kärlek och omtanke runt mig. 
(null)
I helgen så köpte vi bord till vardagsrummet. Blev helt okej. 
(null)

(null)
Jag är inte överförtjust i i alla fleece filtar i många olika färger men de är nödvändiga för hundarna, jag vet det. Men jag tycker ändå inte om det ☺️
(null)
Igår så blev jag hämtad på jobbet. Slutade 16:45 så det var skönt att få komma hem snabbt. 
Lina hade hämtat mamma innan. Så när vi kom hem så höll de redan på med middagen. 
Mamma o jag satte oss i soffan och kopplade av medan vi väntade på att bli serverade 🤤😵 Lyx!! 
Det var som vanligt en härlig kväll när mamma var här. 
Det är så att om mamma inte skulle komma hit en tisdag, som vanligt, då blir alla barnen lite frågande. Varför kommer hon inte. Osv. Och har jag inte pratat med mamma o bestämt så gör barnen det. Så härligt!! 💞
(null)
Min älskade mamma 😍
Nu är det strax dax för middag. 
I morgon är det torsdag ☀️🕺🏻💃🏻
Kram å hej från en lyckligt lottad tjej 
1 Anette :

skriven

Ååå vad härligt ni har det och jättefint med de nya borden.
Jag ser fram emot att umgås i helgen 💞

Svar: 😍
♥♥♥♥♥♥

Kommentera här: