Okej ☺️

Nu börjar jag känna mig någorlunda som vanligt igen. Har varit hemma, sjuk sen i tisdags. Feber, förkylning och huvudvärk. 🤧🤒
Huvudvärken hänger fortfarande me men det andra har så gott som gått över. Tyvärr så tryter orken ganska fort men men så e det  och det blir bättre sakta men säkert. 
(null)

(null)
Sjuklingen fick vackra blommor av sin man i veckan. Bara sådär liksom. 😍
Härligt lyxigt fast man inte e pigg. 😊
(null)

(null)
Ut med hundarna en sväng. Innan vi åkte till systeryster på fredagen. 
Jessica o Teo slog ihop sina födelsedagar och firade båda i fredags kväll. Det bjöds på massa goda smörgåstårtor. Herregud vad de jobbat!!! 
Jag fick ju lov att smaka dem alla. Dock bara små bitar av varje. Annars hade jag nog spräckt magen. De var jätte goda allihop!! 
(null) (null)

(null)
(null)

(null)
Några av gänget som mumsade tårta. 
(null)
Hallonkan med enhörnings tröjan 😁
(null)
(null)
Såna lugna o fina monster 😵
(null)
Jag kände igår morse, för att måla lite. Men den blev inte som jag ville. Jag har varken de färger jag vill ha eller fler dukar nu. Så det får vänta lite. Lusten faller inte på så ofta heller nu för tiden. Tiden hinns inte till att göra det jag vill. 
Igår så fick jag panik över hemmet, maten, planeringen (som inte finns) och allt annat jag kunde komma på. 
Det är typiskt mig. Att så fort jag börjar känna mig bättre efter varit sjuk. Då stressar jag upp mig över allt som jag hade kunnat göra om jag inte varit sjuk. Nu har ju dessa saker hopat sig i flera dagar och för mig rann då bägaren över. 
Jag känner själv hur arg och irriterad jag blir samtidigt som jag ändå inte orkar riktigt då jag fortfarande inte är helt hundra än. 
Det är små saker som hela tiden behöver fixas och göras för att jag ska trivas i mitt eget hem. Jag tycker ju att resten av familjen ska kunna "ta över" och fixa detta. Men de tänker ju inte på samma sätt som jag. Tyvärr. 
Jag tvättade iallafall av toaletterna. Vilket är bland de viktigare sakerna. Men resten av lägenheten kommer i veckan. Hoppas jag. Jag får ta en sak i taget och hoppas jag inte e helt slut efter jobbet. 
Visst gör barnen det jag ber om. Men vissa saker tycker jag att jag inte ska behöva säga till om. Tycker att de kan se och göra själva, på eget initiativ. Men tyvärr så gäller det även min man.
(null)
Det här blev ett gnälligt inlägg. Sorry. Jag behöver ibland bara få spy av mig allt som hänger över. Då känns det sedan lite lättare. 
(null)
Den stämmer väldigt bra. Bara lite svårt vissa gånger att ändra tankarna. Men övning ger färdighet!! 
(null)
Nu har jag satt mig i fåtöljen med en monster och en babybel ost. 
Njutning står på min agenda de närmaste minuterna!! 
Kram å hej från en snart-frisk-tjej

Kommentera här: