Vilken lycka.

Tänk vilken otrolig lycka jag har! 
Jag har mina underbara syskon, min älskade mamma, min egen härliga familj och många mer i mitt liv. 
Jag är så tacksam över dem💞
Det finns så många människor som är ensamma och som inte har det stöd och den hjälp som jag har. 
Så många som känner sig oälskade och oönskade. 
Det är väldigt tragiskt. 
Jag hoppas och tror att mina nära och kära vet hur mycket jag uppskattar dem. 💖
I måndags så blev det en spontan middag på valla värdshus. 
(null)

(null)

(null)
En mysig middag med delar av familjen 😍
Jag ser fram emot halloween partyt som vi har varje år 😁👻
Snart är det också jul!! 
Denna härliga högtid då vi kan umgås och bara mysa med alla underbara! 😻
I morgon är det lång dag som gäller men på fredag blir det en tidigare. Så det jämnar ut sig😊
Ska ringa mamma i morgon kväll så hon hinner ladda upp inför taco fredag hos oss. 🤩🤩
Nu ska jag göra ordning mig och lägga mig å läsa innan det e sovdags. 
(null)

Kram och hej från mej. 😘😘

1 Anette:

skriven

Jag är så glad att jag har er alla i min närhet och ser fram emot att ses snart igen 💞💞💞

Svar: 👻
♥♥♥♥♥♥

Kommentera här: