En strålande helg

Söndag igen. Känns bra fast det är jobb i morgon 😊
Helgen har varit fylld med härligheter. 
Vi tog en lugn fredag hemma. Jessica var hos mamma och njöt. 
(null)
Lördagen bestod först av en lång frukost. Så skönt att sitta tillsammans och äta och prata. Min man o jag. 😍
Sen så mötte jag upp Anette, Emma, Jessica och mamma vid poseidons torg. Vi löste in anettes present som hon fick av mamma. 
(null)
Jessica kände sig febrig och förkyld så hon kunde tyvärr inte få någon massage som hon längtat efter. 😢
Anette hade massage med triggerpunkt behandling 😵
Jag, Emma och mamma hade ansiktsbehandling. 😁
Sååå härligt. Otroligt njutningsfullt. 
(null)
Detta märke använde de. Jag köpte en ansiktskräm och så fick vi en peeling som gåva. Vi var förresten på evexia. De var verkligen proffsiga och bra. Dem kunde vi alla tänka oss att besöka igen 😁
Efter så gick vi och åt lunch på kina krogen utanför. 
(null)

(null)
Julia kom också och åt med oss. Emma var också med men tyvärr inte på någon av mina bilder 😊
Det blev en sväng i centrum och kolla runt lite. 
Vi splittrades och mamma o Anette gick hem medan vi andra kollade lite till. Jag köpte en ny ljuslykta på in&finn. 
(null)
På eftermiddagen så beställdes det en ny soffa!! Barnen fixa och betalar. Snacka om att vi har det lyxigt!! Det blev en hörn skinnsoffa och en fåtölj. Får se när den levereras. 🤩
Lina, jag och småkillarna tog en tripp till Ikea. Blev bara lite gosedjur till hundarna och stekpanna som köptes. 
En härlig lördag!!! 
Söndagen så åkte vi iväg till skogen efter frukost. 
Hämtade upp mamma och mötte sen Anette. Blev en härlig skogspromenad men tyvärr ingen svamp. 
(null)

(null)

(null)
Vi åkte sen hem till Anette och fikade med macka och kaffe(cola för mig) 
(null)

(null)
Vi fixade veckomatsedel och åkte sen och handlade. Känns skönt när sånt är fixat. Johnny och tjejerna kom sen över och kollade fotboll. 
(null)
Vi fick både äpplen och plommon med hem från Anette. Lovely 😍😍
(null)

(null)
Jag gjorde äppelsmulpaj som vi åt till efterrätt. Mumsigt! 
(null)
Eftersom ugnen redan var varm och vi hade köttfärssås i kylen, så gjorde jag även en köttfärspaj. 😁
(null)
Känner att jag varit ganska produktiv idag. Medan denna paj stod i ugnen så gick Thomas och jag och slängde pappersåtervinningen och plast/metall återvinningen. 😁😁
Känns väldigt bra nu när jag sitter i soffan. 
När vi varit ute med hundarna sista kisset, då ska jag in och duscha och sen krypa ner i sängen och läsa. 🌟
Nästa vecka jobbar Thomas i Sala. Så då är jag gräsänka till torsdag. 😜
På tisdag är det apt med jobbet. Första som jag har med dessa kollegor. Blir spännande hur de gör. 
Kram å hej från mej. 😘
1 Jessica:

skriven

Vilken rolig och fullspäckad helg. ❤

Svar: 🤩
♥♥♥♥♥♥

Kommentera här: