Jahapp! Snart torsdag đŸ•șđŸ»

Dagarna springer ivĂ€g, som vanligt, det Ă€r redan mitten av veckan. Det Ă€r en dubbel kĂ€nsla. BĂ„de skönt och lĂ€skigt att dagarna/veckorna gĂ„r sĂ„ fort. 
Thomas har ju jobbat i Sala dessa dagar. Han kommer hem i morgon kvĂ€ll. 😊
IgĂ„r sĂ„ hade jag apt med nya jobbet. SpĂ€nnande dĂ„ detta Ă€r en helt ny vĂ€rld för mig. SĂ„ mycket olika saker att tĂ€nka pĂ„ för att fĂ„ barnen intresserade och utmana dem. đŸ‘¶đŸ»đŸ‘¶đŸ» De Ă€r ju fortfarande sĂ„ smĂ„ hos oss. De har fullt upp med att bara vara 😜😜
Nej men barnen Ă€r verkligen underbara. SĂ„ otroligt skiftande. Ena stunden super glad för att i nĂ€sta stund bli arg eller ledsen. Det svĂ€nger fort i de smĂ„ kropparna â˜ș
(null)
Idag efter jobbet, nej efter middagen, sĂ„ Ă„kte vi till Alfredssons. 
Vi hade med oss monstren sĂ„klart đŸ˜”
Mamma var dĂ€r med Marianne o Tommy. Vi fikade med massa godsaker. MEN jag Ă„t ingenting utan tog bara lite cola zero. 😁😁
(null)
Jag hade tagit nĂ„got om jag varit sugen men jag var nöjd efter maten. KĂ€ndes skönt. â˜ș

(null)
(null)
Min lilla storasyster!💞
Nu Ă€r det dags att sova! 
Nya möjligheter och utmaningar vĂ€ntar i morgon!! 
Kram Ă„ hej frĂ„n en sanslös tjej 😘

Kommentera hÀr: