Snorigt värre

Usch. Jag har blivit förkyld. Troligen på grund av alla små juveler på jobbet. Jag har ju inte fått någon resistens än😜 Det var ju ett antal år sen jag utsattes för småbarns baciller 😊
Men det har gått bra att jobba. Det är när jag kommit hem som orken tryter och huvudet värker. Så det är bara att köra på. Snart e det ju helg och då får jag vila 🤧😴
Nu sitter jag och myser i soffan med lite linschips. 
(null)
I morgon ska vi på bio efter jobbet. Jag blir hämtad, då jag slutar 16:30, sen direkt till heron city. Ska bli skoj. Jag måste bara kolla så jag har Ipren med mig för säkerhets skull 😁
(null)
Den här är så klockren. Stämmer så otroligt bra. 
Jag har förresten redan blivit tillfrågad om jag vill fortsätta terminen ut. 🤩
Har ju inte skrivit papper på det än men det känns väldigt bra. En bekräftelse på att det fungerar bra, som jag själv känner. 😁😁
Roligt roligt! 
Nu ska jag kolla nyheterna och sen krypa ner i sängen. 
Kram å hej från en förkyld tjej 😷

Kommentera här: