Krav

Jag tycker verkligen inte att jag har FÖR höga krav. De har sänkts väldigt mycket allteftersom, under alla år. Men nu så kan jag inte sänka dem mer. Det går inte. Hur i hela friden ska verkligheten fungera hos oss i så fall?? 
Ska det bli att jag mår skit dåligt bara för att andra inte "orkar"??
 Nä det räcker nu!! 
(null)
Alla hjärtans dag firades med chokladkaka på jobbet. 😁
(null)
Mina underbara barn som har vuxit upp och blivit stora. 
Igår så kollade vi på videofilm från när Joakim var liten. Herregud vad länge sen det var. Även när vi fick hem Kiro. Jösses!!! Sååååå små. 
Är så tacksam för dem små liven 😜
(null)
Häromdagen gjorde jag halloumi och morotsbiffar. Den här gången tillsatte jag även fetaost. De blev goda men lite platta.😁
Stekt potatis och tzatziki till och såklart avokado. Mums!! 
Försökte på några selfies med min följeslagare. 🤣 Enjoy! 
(null)

(null)

1 Jessica:

skriven

Kul med följeslagare ❤. Just med "krav" är det ju bra om flera är med på vad lägsta nivån ligger... kram kram

Kommentera här: