Lördag 🥳

Jag som känner mig trött och förkyld har försökt ta det lugnt idag. 
Sov länge. Tog en lugn och lång frukost. Planerade veckans middagar och skrev inköpslista.

(null)
Lina, Jesper och jag var med hundarna på en härlig, solig promenad. Det var verkligen vår i luften. Fåglarna kvittrade och det blåste lite men det var super skönt. 
Sen blev det veckohandling. 
Tror det var fler än oss som tänkte likadant 😁😁
När vi kommit hem så gick luften ur mig. Jag kände hur trött jag var och förkylningen som envist gör sig påmind. Så då kollade jag på veckans avsnitt av Wahlgrens värld. Den orkar jag ju inte se på vardagarna😴
(null)
Thomas lagade sen fetaost fyllda färsbiffar med potatis och Joakim gjorde tzatziki till. Mums! 
Nu laddar vi upp för att se på mello. Så jag ska snart sätta på mig myskläder 😁
Kram å hej från mej ♥️

Kommentera här: