Dagarna går.......

Ja det är redan torsdag idag. Veckan har sprungit förbi känns det som 😁
Men jag var på kurs i tisdags eftermiddag och igår hade vi apt. Så det har blivit lite längre kvällar. Samt idag stänger jag så då blir det också lite senare. 
(null)
Magsjukan härjar hemma hos oss nu. Känns inte alls roligt 😫😫😫
Tobbe började i söndags men han kräktes inte och sen har han ju sin ibs så vi tänkte inte riktigt var magsjuka. 
Men sen fortsatte Pontus och då var det kräk och springa på toa 🤢🤮
Igår kväll så blev det Linas tur. Och i morse så var det Jespers tur. 
(null)
Jag håller både tummar och tår för att jag inte ska bli smittad 🥴
I morse så var det att åka skridskor till jobbet. ❄️❄️❄️⛸⛸⛸⛸
Det var riktigt läskigt att gå till bussen och biten från bussen. Så otroligt halt och inte så mycket sand. 
Det ska visst fortsätta vara kallt också. 😫😫😫😫😫
Jag tycker att det kan bli lite varmare. Vill inte ha mer kyla och is/snö. Men förhoppningsvis så dröjer våren inte alltför länge med sin ankomst. 😊
Nu är det dags att fortsätta jobba. 
Tror jag kommer vara superhungrig när jag slutar. Tog bara en Shake med mig till lunch idag. Men allt för att försöka undvika bli magsjuk. (Inga matlådor alltså)😜😜
Kram å hej 😘

Kommentera här: