Första dagen på 2019

Idag har jag verkligen slappat. 😍
Har spenderat heeeela dagen och kvällen i fåtöljen framför tv:n. Var endast ute en sväng på förmiddagen till Ica. 
Sån lyxig och härlig dag jag haft. 🤩 (null)
Åt pannkakor med nutella och frukt till lunch 😵😵 samt färska frallor. 
På kvällen har jag även ätit popcorn och smågodis. Jäklar vad jag myst!! 
Nu känner jag mig helt slut fast jag inte ansträngt mig ett dugg. Synd är dock att jag inte rört på mig alls och därför inte kommit upp i mer än typ 3000 steg. Inte bra. Men det är en ny dag i morgon 😜😜
Ja vad har hänt de senaste dagarna då??  
Jo i fredags så åkte vi till gekås och sov kvar. Anette, Jessica, Lina och jag. Superhäftigt och roligt. 
(null)
Vi bodde på motellet som ligger precis bredvid varuhuset. Super smidigt. 
(null)

(null)

(null)
Vi mumsade lite i vår stuga. Lina och jag drack pepsi max medan de andra två drack bubbel. 😁😁
(null)

(null)

(null)
Vi var hemma runt 16 på lördagen. Skönt att bara ta det lugnt hemma resten av kvällen sen. 
(null)

(null)
Thomas och jag hade lite skoj i bilen när vi handlade inför nyårsafton. 
Söndagskvällen var vi förbi hos Alfredssons. 
(null)

(null)

(null)
Mats fixade till gratinerad hummer som vi fick smaka på. Var ganska mumsigt. 
(null)
På nyårsafton så var Lina på promenad med Enzo tillsammans med Tina och virus, på förmiddagen alltså. Då gick Jesper, Joakim och jag en promenad med Lexus här i brandbergen. Det var skönt väder och det blir mysigt när vi går och pratar och umgås. Mina små pojkar (som är längre än mig sen länge)🤣🤣
(null)

Jocke och jag lekte sen med snapchat 
(null)
Blev väldigt mycket skratt🤩😍😄
Vi åt god middag som Thomas lagat. Klyftpotatis med oxfilé till dem men kyckling med kantarellost och bacon till mig och Lina. 🤤🤤
Tog ingen bild. Hann inte innan vi började äta😝😝
Men pannacottan som var efterrätt tog jag bild på. Den var gudomlig!! 
(null)
Vi spelade frågespel och kollade på tv resten av kvällen. 
Mumsade lite på smörgåstårta senare på kvällen också. 
(null)

(null)
Thomas och Lina hade fixat den. Yum!!
Fyrverkerierna såg jag från mitt sovrumsfönster. Det var lagom varmt för mig😁
Så nu har det nya året precis börjat. Vi får se vad det bär med sig. 
Jag ska försöka få till en lugn stund, i morgon, där jag kan samla ihop mina tankar och önskningar inför 2019. 
Nu ska jag sova medan vinden viner utanför fönstret. Det ska bli storm i natt här i Södermanland. Får se hur det ser ut i morgon här utanför huset. 
🌪💨🌬🌪💨🌬
Vi har iallafall ingen snö kvar nu. Bara små isfläckar. Speciellt vid bilen!! När man ska kliva in i bilen så får man passa sig för att inte drutta på rumpan. 
Puss och kram 😘🤗

Kommentera här: