Fredag fredag fredag 😊

Åh det Ă€r sĂ„ kallt ute. Brrr. I morse sĂ„ tog jag bilen dĂ„ jag hade ett kort arbetspass. Skönt att slippa vĂ€nta pĂ„ bussen. SĂ„ lyxigt. Jag tror nog att jag kan fĂ„ till att ha bilen de dagar jag öppnar ocksĂ„. Lite skillnad gĂ€llande vilken tid man mĂ„ste gĂ„ hemifrĂ„n dĂ„. 
(null)
Sjukstugan verkar vara pĂ„ vĂ€g bort frĂ„n oss nu. Vilket kĂ€nns jĂ€tte skönt. Hoppas verkligen inte att nĂ„gon blir sjuk i helgen. Bara Thomas, Jocke och jag som klarat oss đŸ„șđŸ„ș
(null)
PĂ„ jobbet Ă€r det troligen influensan som huserar. VĂ€ldigt mĂ„nga barn sjuka med hög feber. SĂ„ dĂ€r hoppas jag verkligen inte att jag fĂ„tt med mig nĂ„got sĂ„nt hem. Usch och fy. 
NĂ€ jag behöver vara pigg och glad sĂ„ jag hinner göra det jag vill. Men Ă€ven hinna med hemmet. Men det Ă€r inte lika kul utan endast ett mĂ„ste 😊
Denna vecka har gĂ„tt fort men Ă€ndĂ„ varit vĂ€ldigt trött. 
KĂ€nde i morse att jag gĂ€rna hade velat stanna i sĂ€ngen en stund till. Men det fĂ„r bli i morgon 😍 
Troligtvis vaknar jag tidigt och kan inte somna om. SĂ„ brukar det vara men det gör ingenting, för dĂ„ har jag ingen tid att passa och kan Ă€ta lĂ€ngre frukost. Lyx!! 
Nu ska jag fixa lite tvĂ€tt innan det blir ett besök pĂ„ affĂ€ren. 
Kram Ă„ hej. 😘

Kommentera hÀr: