Kallt ❄️

Usch och fy. Idag var det -10 grader när jag gick upp. Det var "bara" -8 när jag gick till bussen. Jippi 😜
Nä jag vill ha lite värme och vår nu. 
(null)
Jag fick blommor i måndags av Joakim. Han orkade inte vänta 2 veckor till min födelsedag utan gav dem nu istället, var hans förklaring.  
Gulligt iallafall. 😍
Igår var jag supertrött. Jag låg i sängen ca 20:30 redan. Somnade nog innan kl 21!!!! Inte vanligt för mig men väldigt skönt. 
Men det blir tråkigt på kvällarna då jag inte orkar göra något utan bara vill sova. Jag skulle vilja ha massa energi kvar när jag kommer hem från jobbet. Så jag kan fixa en massa saker. Förhoppningsvis så kommer det lite energi när solen och värmen börjar komma. ☀️☀️☀️
(null)
Jag skulle vilja prova på denna yoga. Läste att den är mer "hålla kvar" positioner. Bra för de som är stela osv. Hittade några positioner som jag tänkte försöka prova någon kväll. 
Nu e det dags att jobba!!! 
Kram å hej 

Kommentera här: